Last year's troubles are so old fashioned.

Inatt drömde jag att någon högt uppsatt amerikansk politiker/yrkesmördare blev arg på mig för att jag vann en grej i ett lotteri som han ville ha, och därför bestämde han sig för att döda mig. När jag försökte lämna landet stoppade de mig i tullen och sa att alla som lämnade USA var tvugna att ha en GPS sändare på sig. När jag väl var i Sverige började politikern/yrkesmördaren bomba de städer jag försökte gömma mig i.

Jag insåg att jag var tvungen att gå under jorden, så jag slet av mig GPS-sändaren (varför jag nu inte gjort det tidigare) och åkte till mina föräldrar för att be om hjälp. När jag kom fram till vårt hus började jag misstänka att någon hade hunnit dit före mig och dödat min familj. TV:n i vardagsrummet stod på, och jag fattade att om jag skulle trycka på Play så skulle jag få se en inspelning av mordet på min mamma, min pappa och min lillebror. Med darrande händer tog jag upp fjärrkontrollen - och sedan vaknade jag. Och hade ganska svårt att somna om igen.

Dagens låt: Last Year's Disco Guitars - Bishop Morocco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0