Please forgive me if I act a little strange.

Efter att ha tagit mig genom flygplatsen med slutna öron och ögon, lyckades jag faktiskt ta mig ända hem till mitt ESC maraton utan ha fått reda på vem vinnaren var. Antar att alla är ganska less på Eurovision nu, men jag tänker ändå tvinga på er lite mer! Enligt mitt komplicerade betygssystem skulle resultatet ha sett ut såhär:

1. Tyskland
2. Finland
3. Serbien
4. Bosnien & Hercegovina
5. Irland/Sverige

23. Litauen
24. Schweiz
25. Rumänien

Angående vinnarna Azerbajdzjan har jag ingen annan kommentar än att det var väntat att de skulle gå långt, men kanske inte hela vägen. Snyggt med eldregn iallafall.

Dagens låt: Please Forgive Me - David Gray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0