You're my pride and joy, et cetera...

Nu har jag varit 21 i lite mer än en vecka, och det börjar redan sätta sina spår...

Sex tecken på att jag håller på att bli tant:

1. Jag har den senaste veckan både bakat semmelbullar och kanelbullar.

2. Jag har börjat prenumerera på UNT och läser faktiskt tidningen, istället för att bläddra direkt till serierna.

3. Efter att jag har läst tidningen löser jag namnsdagskrysset, varje dag.

4. Jag funderar på att ta upp stickningen igen.

5. Jag irriterar mig på ungdomar på stan.

6. När jag har missat ett avsnitt av På Spåret kollar jag på det på SVT Play.

Tack och lov finns det TV-spel och serietidningar att kompensera med... Har precis köpt V för Vendetta albumet! :D

Dagens låt: Elenore - The Turtles
Gillar den för att bandet heter Turtles, såklart (Turtle power!). Och för att låtraden "You're my pride and joy, et cetera" kom till efter att producenten (eller någon liknande) sa att låten behövde lite mer "You're my price and joy, et cetera...". Varför komma på en helt ny låtrad liksom?


Kommentarer
Postat av: Sussi

Varför har jag inte reflekterat över det här? Iofs så inser jag nu att jag själv kan förknippas med fyra av dessa punkter.

2011-03-14 @ 21:05:36
URL: http://parcepio.blogg.se/
Postat av: Eve

Ja, nu ka jag även lägga till brödbak på listan... :P

2011-03-14 @ 22:30:06
URL: http://enoughspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0