Lisa likes brandy and the way it hits her lips...



Shanghai II av Maya Eizin Öijer. Mycket fin tycker jag.

Känner mig lite kulturell och duktig idag, eftersom att jag suttit hela dagen och läst om träskulpturer i svenska medeltidskyrkor. Därför tänkte jag också sprida lite kultur, därav bilden ovan. Känner mig faktiskt så pass duktig att jag kanske till och med ska plugga lite engelsk grammatik. Eller kanske inte. Någon måtta på effektiviteten får det väl vara!

För övrigt är idag en historisk dag - Niklas har nämligen för första gången tillåtits titta på sport i vår lägenhet. Under tiden väntar jag och Fia på att våra maränger ska bli klara, fast egentligen är jag sugen på sockerärtor...

Dagens låt: L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. - Noah And The Whale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0