Liars and lovers combine tonight



Fortsätter med att sprida kultur! Idag: Kyssen av Gustav Klimt, en av mina favoritkonstnärer. Inte en av hans finaste (däremot hans dyraste, världens dyraste tavla faktiskt), men den passar ganska bra en dag som denna.

Min alla hjärtans dag:
Har varit i plugget hela dagen, i skrivande stund sitter jag och tittar på senaste avsnittet av Californiation medan jag frostar av frysen. Jag har dessutom införskaffat sockerärtor, så nu är jag lycklig! Men inte nog med det - har fått ett erbjudande om att sitta under bordet vid Fia och Niklas romaniska middag också. Har jag det bra, eller har jag det bra? :)

Dagens låt: The Captain - Biffy Clyro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0