I wish it was christmas today.

Nu är det bara några dagar kvar till jul, och det tycker jag är kul. (Titta, där fick jag in ett rim i äkta Sunes jul-stil.) Jag har redan köpt alla mina julklappar, men om någon vill ge mig en klapp har jag några tips. Förutom de gamla vanliga sakerna som typ skivor och en bakmaskin, önskar jag mig:

De gamla Batman filmerna



Batman: Arkham City



Batman: The Dark Knight Returns - Frank Miller



Ja, här anar vi väl alla ett mönster. Men nu bryter jag det.

Ett djur i guld.
Vilket som helst egentligen, men gärna något med horn eller en griskulting. Stora grisar är fula.



Nu ska jag isolera mig och skriva klart den förbannade uppsatsen, och drömma om Batman och gulddjur.

Dagens låt: Christmas Treat - Julian Casablancas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0