Flightless bird, grounded, bleeding or lost you



Det här förtjänar Lars Ohly all cred han kan få för! Det är helt sinnessjukt att SD fick fler röster än vänstern.

Det blev ingen maskerad för mig i lördags, fick ligga hemma och vara ful istället efersom jag blev sjuk. Och som vanligt när jag blir sjuk blir jag sjukare än de som smittat mig - lite orättvist tycker jag. Har legat hemma med feber nu i tre dagar, vilket gör att det känns extra tungt att vakna upp i ett Sverige som ska styras av kapitalister och rasister. Miljöpartiet fick min röst, och det var ju kul att de gjorde ett bra val, men hade sjukt mycket hellre sett en rödgrön regering och en riksdag fri från Sverigedemokrater.

Dagens låt: Flightless Bird, Amerian Mouth - Iron & Wine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0