I'll just lay here and chew



Bakade det första av mina pepparkakshus igår, värmde upp lite med ett lusthus som ska stå brevid det stora huset när det är klart. Har alrdig gjort ett sånt här åttkantigt hus förr, så jag är ganska nöjd faktiskt! Speciellt eftersom att jag fick göra alla ritningar och mallar utan linjal...

Jag inbillar mig själv att ni alla är oerhört intresserade av min musik (varför tror ni annars att jag envisas med dagens låt varje gång?), så nu tänkte jag dela med mig av min julspelningslista. Bli glada!

Dagens låt: Christmas Is Going To The Dogs - Eels


Kommentarer
Postat av: majs

tack eve, i love you for this! http://open.spotify.com/track/6e5CVnePxfXvG7ZeQTtkQz

2010-12-08 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0