Eyeless in the morning sun you were.

Stickade ett poddfodral för någon vecka sen, blev riktigt nöjd faktiskt så jag kände att jag kunde få stoltsera med några bilder på underverket! ^^
Idag har det verkligen känts som vår! :) Det var nästan lite mysigt att gå hem från bussen med The Shins i öronen. För övrigt har dagen till stor del inneburit att man kom tillbaka till verkligheten igen, jag som trodde att jag kunde slappa lite efter förra veckan men, nej! Nu är det nya tag igen, prov, funderingsuppgift och två böcker ska läsas ut. Skönt iallafall att det är påsklov nästa vecka.
Nu ska jag gå och vara riktig hemmafru, ska baka, sy och laga mat! :D
Dagens låt: Those to come - The Shins

Kommentarer
Postat av: Maja

Heeej!

Vad kul att läsa din blogg.

Måste även berömma dig för det snygga poddfodralet, skitsnyggt! :D



Ha det toppen!

Kram Maja

2009-03-31 @ 22:04:00
URL: http://majaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0