It's not me you're dreaming of.

Angående veckans tidigare inlägg om mina många idéer som eventuellt skulle kunna bli filmer/böcker: när det gäller att dagdrömma (och nattdrömma också för den delen) är jag CHEF! Med versaler och utropstecken. En av mina favoritsysselsättningar är nämligen att hitta på historier i mitt huvud (jag känner att den dagen då min hjärna blir tillräckligt komplex för att jag ska kunna ha tillfredsställande konversationer med mig själv, och på så sätt kunna undvika all form av mänsklig kontakt, inte är långt borta), och en av mina drömmar här i livet är att en gång skriva en bok. Vad denna bok ska handla om varierar lite från vecka till vecka, men just nu vill jag gärna skriva ett fantasy/actionäventyr i Steampunk/luftskeppspirat-miljö med ombytta könsroller. Är dock oerhört osäker på om det finns en marknad för sådan litteratur (det KAN vara så att jag är den enda som skulle vilja läsa den) så chansen att boken blir publicerad är antagligen relativ liten. MEN - om ni någon dag hör talas om en sådan bok kan ni förutsätta att den är skriven av mig. (Kommer förmodligen skriva under pseudonym pga häftigt.)
 
 
Dagens låt: Asleep - Makthaverskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0