All those backyard skulls, not deep enough to never be found.

Jag gillar ju zombies, och ni som läst denna blogg länge kanske minns att jag tidigare skrivit om att jag gärna skulle se en film/bok/vadsomhelst där det visar sig att zombies kan kämpa för att förbli mänskliga, medan de som givit efter för impulsen att äta hjärna får hela zombiesläktet att framstå i rätt dålig dager. Därför är jag oerhört glad över att detta nu börjar synas i populärkulturen:
 
 
Återigen: jag ÄR Nick Miller i New Girl. Har nog aldrig kunnat identifiera mig såpass mycket med en karaktär - NÅGONSIN.
 
 
Visst är det fantastiskt att någon i Hollywood (förmodar jag) faktiskt läser denna blogg, och bestämde sig för att ta mig på orden när jag skrev det där inlägget i somras? Till denna filmskapande läsare: vill du ha fler idéer är det bara att fråga - jag har mämligen MÅNGA.
 
Dagens låt: Backyard Skulls - Frightened Rabbit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0