I feel that the streets are all far from here.

Alltså. Precis när jag hade hämtat mig efter Robins framträdande igår, (ja, jag börjar fortfarande gråta) så kom det här:
 
 
Och sen det här:
 
 
Och i och med detta slog jag väl något slags personligt rekord i min paradgren att-gråta-åt-saker-på-TV.
 
Nu börjar jag peppa inför mitt absoluta favorit TV-spektakel: Eurovision Song Contest, och hörrni, jag har hittat en guldgruva. Man kan titta på alla länders uttagningar! Att jag inte upptäckt det tidigare? Hittils har jag sett Rumäniens Selectia Nationala Eurovsion, och det var PRECIS så underhållande som jag hade hoppats. Pajiga programledare (utklädda till ABBA) som smågnabbas med varandra på ett språk man inte förstår, och som om detta inte vore nog får man dessutom det stora nöjet att se alla bidrag som rumänerna ansåg vara sämre än detta (som alltså vann):
 
 
Ja, ni förstår ju själva - jag kommer NATURLIGTVIS se alla länders uttagningar. ALLA.
 
Dagens låt: My Number - Foals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0