Curse of the nightmare.

Ikväll är det andra chansen i Melodifestivalen, och det här tar emot att skriva pga SÅ dåligt för min image och självbild, men jag måste erkänna en sak. Jag orkar nämligen inte sitta i lönndom på kammaren och tvångsrunka (obs: metafor) till Robin Stjernbergs framträdande längre. Förra lördagen fick jag erfara att jag tydligen känner oerhört starkt för kombinationen höga toner + fyrverkeriregn, och sedan dess har jag utvecklat ett närmast ohälsosamt beroende som måste stillas genom att se detta klipp flera gånger dagligen.
(2:25-2:59 gör mig fortfarande gråtfärdig.)
 
 
Vi kan väl se till att skicka honom vidare till finalen iallafall va? Så kan jag få min fix utan att behöva sitta själv och skämmas åtminstone EN gång till.
 
Dagens låt: Curse of the Nightmare - California X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0