I want a pond to rot in.

Med anledning av min uppenbaralse tidigare i veckan har jag har de senaste dagarna försökt omvärdera Seth Rogen. Det har gått sådär. Först såg jag Pineapple Express, men den var ju så dålig att jag inte ens orkade kolla klart (mycket ovanligt när det gäller mig och film). Än så länge inga förändrade känslor alltså. MEN, sedan såg jag Superbad, och här hände något som jag tror är väldigt viktigt i vår relation - han hade nämligen mustasch.
 
 
Som ni vet är jag ju en sucker för ansiktsbehåring, och det visade sig gälla även på Seth Rogen. Efter det såg jag The 40-Year-Old Virgin, och även här hade han hår i ansiktet. MEN, inte nog med det, han hade också på sig en Nirvana-tröja.
 

OCH en Sonic Youth-tröja.
 
 
Och det var tydligen allt som krävdes för att få mig på fall (tips till eventuell hemlig beundrare där ute). När jag hade kommit till insikt om min kärlek till Seth Rogen gjorde jag ett nytt försök med Pineapple Express, för om man älskar någon tänker jag att man borde kunna leva med hens dåliga sidor också. Det visade sig att jag inte kunde det, och är därför tillbaka på ruta ett igen - dvs TOTAL förvirring angående mina känslor för Seth Rogen.
 
Dagens låt: Pond Rot - California X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0