I can't get enough space.

Hej och välkommen till mitt liv denna vecka.
 
 
Som ni säkert ser så räddar jag alltså galaxen.
 
Jag håller nämligen på att spela min absoluta favoritspelserie Mass Effect från början, då första delen fram till rätt nyligen inte gick att spela på PS3. Efter 40 speltimmar den här veckan uppskattar jag att jag gått vilse cirka 30 av dem. Trots dessa pedagogiska kartor (som jag tittar på betydligt oftare än vad som förmodligen är brukligt) missar jag nämligen ALLTID en dörr eller trappa, eller befinner mig på helt fel våningsplan. (Detta är inte bara negativt då det också leder till att jag hittar i princip alla gömda vapenskåp och sidouppdrag.)
 
 
En gång trodde jag att jag hade klarat mig utan att gå fel - men det hade jag inte.
 
Men, jag har inte bara gått vilse, jag har även hatat detta fordon bortom rimlighetens alla gränser...
 
 
...samt kickat extremt mycket ass tillsammans med mina bästa vänner Wrex och Garrus.
 
 
Dagens låt: Inhaler - Foals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0