Just a bolt in the ball.

Har en sådan oerhörd nerd-gasm just nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Det var ju Comic Con i veckan, och ÄHHHH!!! (Klarar ej av att uttrycka mig i skrift pga överexalterad.)
 
 
SKRIKER RAKT UT!!! (Och gråter någon glädjetår, naturligtvis.)
 
Dessutom fick en reda på mer om X-Men: Days of Future Past.
 
 
Dör lite när jag ser den castingen. För. Många. Bra. Människor. Ian McKellen bland annat. Som passade på att snacka HBTQ-politik och flörta med Michael Fassbender. Fina, fina Ian.
 
 
Och sist men inte minst: Det ska komma ett nytt spel i Mass Effect-serien. (!!!) Potentiellt med Garrus i huvudrollen. (!!!!!) Okej, detta är rätt gamla nyheter, och har inte så mycket med Comic Con att göra, men det är så FANTASTISKT att jag fortfarande kippar efter andan så fort jag tänker på det.
 
 
Dagens låt: Getting Even - White Lies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0