I won't stand here whilst you sway.

Idag vill jag prata lite om vad som har hänt i världen den senaste tiden. "Åh, vad intressant med lite samhällsaktuell diskussion!" kanske ni tänker nu. Eller "Öhhh, palla läsa nyheter!". Tillhör du den första kategorin människor kan det hända att du nu blir besviken, men om du däremot tillhör den andra kategorin kan jag glädja dig med att det mest kommer att bli bilder. Från min favoritblogg 9-eyes. Ni vet den som samlar roliga/intressanta/vackra bilder från de där kamera-bilarna som fotar för Google Street View (kända från säsong 4 av Arrested Development). Så. Nu tycker jag att vi gemensamt i denna sal sjunger We Shall Overcome tittar på vad som är aktuellt i världen.
 
 
Någon har tappat ansiktet.
 
 
Någon har lajvat ett Jane Austen drama.
 
 
Här ser vi någon som kör bil med en svans av plast.
 
 
Två killar har nästan ramlat med fyrhjuling.
 
 
Två andra killar (eller?) har krockat med en bil, och därefter gjort det enda rätta: satt sig på huk och inspekterat eländet.
 
 
Här är jag mycket osäker på vad som egentligen HÄNDER, men jag ska försöka mig på en tolkning: En kille har ramlat nedför en backe och landat på en väg nedanför, där två par på dubbeldejt precis råkar gå förbi. En av männen i sällskapet går fram för att känna pulsen på den fallande mannen, som sedan för att visa att han är okej sträcker upp armarna och utropar "Jag lever!". (För vilken död man skulle kunna göra så?) Eller så leker de någon lek.
 
 
Någon har gått bananas med lila sprayfärg i skogen.
 
Nu följer några trendspaningar.
 
Trendspaning #1: Bära på elektronik.
 
 
 
Trendspaning #2: Maskerade män.
 
 
 
Trendspaning #3: Det finns djur.
 
 
Sommarens hetaste accessoar är ett däggdjur. Alla raser och färger funkar, så här finns verkligen utrymme att leka - mixa och matcha, köp flera olika och variera från dag till dag!
 
 
 
Här har vi en av mina personliga favoriter, vit hund i förarsätet. Perfekt för att piffa upp en risig bil!
 
 
Trendspaning #4: Powerwalk i ödsliga landskap.
 
 
Okej, det här är bara en bild, men jag känner verkligen att det här är något vi kommer se mycket av i höst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0