Heading downstream till the levee gives in.

Jag förstår ju att ni är sjukligt nyfikna på vad jag har haft för mig under de veckor jag inte skrev något. Svaret på den frågan är: inte mycket. Men några saker har jag ändå hunnit med:
 
- Sett The Hobbit (omdöme: kommer inte ens i närheten av Sagan om ringen-trilogin, men lite lagom mysig) och gråtit av kärlek till Gollum/Sméagol.
 
- Spelat TV-spel i 3D. Mamma och pappas nya TV kan omvandla 2D till 3D, effekten är inte speciellt imponerande, och när det gäller TV-spel framkallar den dessutom både huvudvärk och illamående på grund av dålig skärpa vid snabba kameravridningar. Men vill man leva på 2010-talet så får man väl för fan kämpa lite.
 
- Läst 63 episoder av The Walking Dead serien på två dagar. Hamnade därefter i djup personlig kris när jag insåg att jag behövde vänta TVÅ VECKOR på fortsättningen.
 
- Haft oförklarliga smärtor i foten under flera dagar (alltså jag hade verkligen ont, kunde inte gå när det var som värst) för att sedan upptäcka detta:
 
 
Ser ni? Två små sår på EXAKT det ställe jag hade ont - och jag har INGEN aning om hur de kom dit! Den enda möjliga förklaringen är naturligtvis alien abduction.
 
- Sett Fredrik Lindström och Henrik Schyfferts show Ljust & Fräscht i Globen och överväldigats av min ENORMA kärlek till Fredrik Lindström. Jag fnissade som en liten flicka så fort han öppnade munnen. Och grät lite, naturligtvis. På riktigt - om det finns NÅGON som gillar Fredrik Lindström mer än mig (tvivlar) så skulle jag inte vilja vara den människan, eftersom hen helt uppenbart överskridit den gräns till vansinne som jag just nu befinner mig på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0