Words they always win, but I know I'll lose.

Hej. Jag har precis kommit hem från Oslipats stand-up klubb på Katalin, där jag bland annat såg den väldigt rolige Björn Gustafsson, den oerhört underhållande Judah Friedlander (känd från USA) och den också väldigt roliga Marja Nyberg (som tyvärr inte är så känd att hon finns på Youtube än). Har på riktigt ont i både kinder, hals och panna pga så mycket skratt. Bland annat skrattade jag ungefär högst av alla åt Star Wars skämten om vilka Judah sa "I'm literally joking for three people only" och "those of you who didn't laugh now, congratulations on having a life". Hursomhelst, det jag skulle komma till var cykelfärden hem. Jag cyklade nämligen förbi en mystisk man som stod dold i mörkret i ett buskage, varpå min första tanke naturligtvis var: "han har säkert satt upp en tråd över vägen som kommer halshugga mig när jag cyklar förbi". Ungefär såhär (fast med snöre och cykelhastighet):
 
 
Detta hände uppenbarligen inte då jag fortfarande är i livet och kan skriva om det, men det oroar mig av två anledningar. 1. Jag KANSKE ser lite för mycket på skräckfilm. 2. VARFÖR FORTSATTE JAG CYKLA?!?
 
Dagens låt: Another Love - Tom Odell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0