Take me where I can see some stars.

 
Idag har jag för första gången på flera månader haft tid till min absoluta favoritsyssla: att göra ingenting. Har kollat på kattvideor, beställt en ny TV, slentrianspelat Mass Effect 2, ja, jag har till och med hunnit med att ha lite tråkigt. Precis när jag sitter och njuter av detta underbara råkar jag se i spegeln att jag efter en dag på soffan har lyckats få till en perfekt korskruvslock i luggen - och helt plötsligt känns det väldigt sorgligt att detta NATURFENOMEN slösas bort på en hemmakväll i all ensamhet. Ska nu tröstäta ravioli (pga orkar ej gå och köpa choklad) och kolla på zombiefilm.
 
 
Dagens låt: Back to the Middle - Deerhunter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0