Ah ah ha, there's an animal inside.

Hej. Jag håller på att plugga till en fruktansvärt onödig omtenta (och nej, det var egentligen inte så jag hade tänkt spendera min semester), därför tänker jag naturligtvis oerhört mycket på allt annat än just den förbannade tentan. Till exempel har jag funderat ut vilka djur jag skulle vilja ha här hemma. Och vad jag skulle döpa dem till.
 
 
Hunden Bark Ruffalo. (Och min framtida dotter Elisabeth Lisbeth Beth.)
 
 
Illern Patrik Forsberg. Som en hyllning till fantastiska Lotta Lundgrens olyckliga felsägning på idrottsgalan.
 
 
En kungspyton vid namn Garrus (pga bästa karaktären i Mass Effect).
 
 
Grumpy Cat. Jag tror vi skulle komma bra överens här hemma då vi verkar dela syn på livet.
 
 
Ja, och här är jag ute och går en sväng med min pingvin McFly. (Visst är jag också misstänkt lik Jessica Alba på denna bild? Framtiden alltså!)
 
 
Ute i trädgården spatserar strutsen Pisistratus. (Säga vad en vill om de gamla grekerna, men namn kunde de.)
 
 
Och herregud, jag har väl redan spårat ur för länge sedan så jag slänger in en pool med sjökor också. Jag tänker mig att det kanske blir svårt att komma ihåg vem som är vem av dem, så jag kallar nog båda två för Dunderklumpen.
 
Här får jag nog hejda mig, för jag inser ju att en elefant och en giraff kan bli rätt komplicerat, plus att jag riskerar att kugga på tentan om jag inte tar mig i kragen och börjar plugga snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0