I lean on walls until I stand.

Har en känsla av att jag just idag är JÄTTEROLIG, men frustrerande nog kommer jag inte få utlopp för allt inom mig eftersom jag, på grund av halsproblem, tvingats ställa in alla mina storslagna helgplaner. Har åkt till mamma och pappa bara för att upptäcka att de inte är hemma, och nu sitter jag här och överväger allvarligt att ersätta utgången med att läsa en avhandling om berättad berusning. Sorgligt. Skulle dessutom vilja skriva ett skitkul inlägg, för det känns som om jag har så satans bra formuleringar i huvudet, men jag har absolut INGENTING att skriva om. Jag måste hitta något att fördriva dagen med innan jag på riktigt imploderar, och innan jag sjunker så lågt som att börja plugga gör jag det jag alltid gör i situationer med mycket fritid:



Dagens låt: Be a Body - Grimes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0