I got lost, you got torn apart.

Nu har jag blivit frisk och börjat jobba igen, (därav försummelsen av bloggen) och den senaste tiden har varit ganska turbulent. Bland annat har jag upptäckt att någon hackat sig in på mitt PayPal-konto och startat en prenumeration på en Minecraft-server för 289 kr i månaden. Under några efterforskningar av tidigare nämnda problem kom jag dessutom över det här foruminlägget:

 
Jag tyckte det var fantastiskt. Dels på grund av att Gunnar Rehlin, eftersom han gick med på att vara med i Killinggängets En liten film om att göra någon illa, är en av mina favoritkändisar, dels för att någon valt att skapa ett "HOT-mailkonto" (?) i hans namn, men kanske framför allt eftersom Gunnar inte kan tala för sig själv och istället ber en vän.
 
Dagens låt: One Last Time - Agnes
(Herregud vad jag har skämts för det här, men nu tar jag mod till mig och erkänner att jag gillar den.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0