What a big black mess.

Fia och Niklas flyttar ifrån mig den här helgen, vilket känns lite vemodigt. Just nu sitter jag ensam, utan köksbord och det känns tomt.



Men under själva flyttkaoset smet sig den här katten in, och ni vet ju att det inte finns någonting som kan få mig på lika bra humör som katter.



Så jag försökte istället se de positiva sakerna med den här flytten, och kom fram till att jag exempelvis INTE kommer sakna snus i diskvattnet och i toaletten. Jag kommer inte heller sakna att få snusdosor kastade på mig 500 gånger om dagen, tvärtom tror jag att avsaknaden från det kommer ha en rätt positiv inverkan på min mentala hälsa. Jag kommer också att uppgradera till ett större rum, vilket innebär att jag kan typ DANSA runt där inne hur mycket jag vill. Eller vad man nu gör på stora ytor. Men det var också ungefär det enda jag kom på.

Dagens låt: Gigantic - Pixies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0