Sun felt numb, wouldn't it be fun.

Alltså. Den här veckan. Hade i början tankar på att skriva ett inlägg om mitt nya OCD-beteende sedan jag blev ensam i lägenheten, men jag var för upptagen av att millimeterjustera teburkar och kuddar och kylskåpsmagneter. Sorterade mina filmer några gånger också.

Sedan hamnade jag i någon slags koma, låg på soffan och kollade på USEL film, medan lägenheten började anta en lukt av gammal disk och stillastående luft. Framkallade till och med en sprängande huvudvärk och några graders feber. MEN! Igår kväll, när jag på riktigt började må illa av alla USLA filmer jag sett, insåg jag att mitt förlamade tillstånd till viss del kanske kunde bero på mitt ovanligt färglösa hår.



Sagt och gjort. Jag gick in i duschen och färgade håret.
(Erkänn att ni trodde jag var naken innan ni scrollade ner.)



Förändringen var omedelbar. Kände mig easy-breezy-covergirl-lycklig, bortom ALL igenkännlighet. Sedan hörde inte mindre än FYRA personer av sig och ville att jag skulle förgylla deras fredagkväll. Coincidene? Skulle inte tro det.

(Att jag sedan skrubbade kaklet i badrummet tills jag blev typ GALEN och fick kramp i armen, och därefter la mig och kollade på USEL TV sätter jag lite inom parantes, eftersom det förstör min poäng.)

Dagens låt: Sifting - Nirvana

Ps. Ni kan för övrigt lägga till hårfärg på listan över vad man bör undvika att få i ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0