As long as I don’t break these promises.


En förklaring till föregående inlägg kanske vore på sin plats. Alltså. Jag har, efter ett rätt långt uppehåll, fått lust att börja måla igen. Efter att ha tittat på andras konst i ett helt år har jag liksom kännt mig lite mätt. Men nu jävlar har jag blivit hungrig igen! Därför hämtade jag min flaska med balsamterpentin hemma hos mamma och pappa igår, och idag har jag rotat under sängen efter färgpallet, målarduk och oljefärger. Då hittade jag också det här:


Mitt första skissblock! Från när jag var 7 år skulle jag gissa på.


Där har jag ritat av min mamma.


Och min pappa. I typ Picasso-stil.

Kommentarer
Postat av: Eva Larsson

Duktig redan som liten!

2011-09-08 @ 11:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0