I might hitch hike or jump a railroad train.



Fredag i Berlin = utgång! Sitter på hotellet och fördriver lite tid innan vi ska klubba. Vi har läst att det inte är någon idé att gå ut innan 12, så vi väntar plikttroget. Har köpt en rolig öl som jag ska gå upp och dricka snart, förfest på rummet liksom.

Eurovision pågår för fullt, och jag har inte haft möjlighet att se en enda minut av festivalen än - det blir nog ett maraton när jag kommer hem på söndag... Men jag tycker att jag klarade av bettningen ganska bra, 6 av 10 i första semin och 7 av 10 i andra, utan att ha sett ett enda liveframträdande, är helt godkänt. Ja, jag är en tönt.

Dagens låt: Have Love Will Travel - The Sonics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0