The feeling that won't come slow.

Inte för att skryta eller så, men nu tänkte jag skryta lite. Tycker nämligen att jag behöver det. Och råkar man händelsevis vara typ bäst i världen på schabloner så måste ju någon få veta det. Jag tror lite att det har att göra med att mitt första projekt på bilden på gymnasiet var att skära ut sex stycken schabloner föreställande ett två meter högt träd. I cirka en månad stod jag alltså i flera timmar och skar i papper. Men så blev jag ju också så här duktig:



Och ja, jag vet att det där inte är en Camera Oscura, utan en helt vanlig jävla kamera. Men Camera Obscura var ett av mina favoritband på den tiden, och någonstans kände jag att det fanns en cool ironi i att skriva Camera Obscura under något som inte var en Camera Obscura, trots att man visste det. Idag är jag inte lika säker på det "coola" i detta, men kameran är ju fortfarande snygg.

Dagens låt: Dirt - Wu Lyf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0