And you're fading. Fading out.

Jag förstår att ni ofta ligger sömnlösa om natten och funderar över mina känslor gentemot Seth Rogen. "Vad tycker egentligen Evelina om Seth Rogen?" kanske ni tänker då. Nu behöver ni inte undra längre.

Jag brukade gilla Seth Rogen, enbart på grund av den här videon, hans fulsnygga utseende och faktumet att han är med i komedier. Men det var innan jag faktiskt såg dessa komedier. Efter att ha sett ett par stycken kan jag istället konstatera att han alltid spelar en douche vars enda funktion är att slänga ur sig snuskiga/olämpliga/elaka kommentarer, och sedan bli förlåten enbart på grund av att huvudrollsinnehavaren får reda på att han läst en bok. (Se 50/50 och Knocked Up.) Och dessutom skrattar han som ett jävla retard. Vilket bara är charmigt om man faktiskt är efterbliven.

Ändå är det NÅGONTING med honom som gör att jag om och om igen tänker: "Men vad trevligt, är Seth Rogen med i den här filmen. Då är den säkert rolig.". Fast det är aldrig sant.



VAD ÄR DET MED HONOM?

Är han djävulen???

Dagens låt: Puritan - Widowspeak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0