I went out into the night, I went out to find some light.


I helgen var Fia och jag på Popaganda.



Det var fint. Speciellt Arcade Fire. Gosh vad bra de var!


Tyvärr blev mina bilder inte riktigt lika bra...

En väldigt fin helg helt enkelt! Nu ligger jag nerbäddad i soffan, för har man varit på festival blir man såklart sjuk efterråt, det bara är så. Därför har jag kollat på alla avsnitt av Game Of Thrones och beställt en Samsung Galaxy S II på impuls. Lite för att jag har feber, lite för att min gamla mobil är dålig, men mest för att jag vill kunna spela Wordfeud, typ nu. Har en känsla av att jag och min plånbok kommer att ångra det där sedan.

Dagens låt: Neighborhood #3 (Power Out) - Arcade Fire

Kommentarer
Postat av: Sussi

Din blogg har sett konstig ut för mig typ jättelänge. Kanske för att jag läser i Firefox. Ville bara säga det. Fin anka.

2011-08-31 @ 16:17:36
URL: http://parcepio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0