I can't believe that you drove all that way.


Igår var jag och mamma på Laxholmen, Lars Lerins semipermanenta utställning i Munkfors. Det var fint. Speciellt att Lars själv var där och signerade min bok. Och att man kunde köpa affischer och vykort jättebilligt. Här är några bilder på några bilder.
Den här var min favorit, önskar lite att jag skulle kunna ha den som tapet. Tyvärr fick jag med mig själv och halva muséet när jag skulle fota med min mobilkamera - trist.

Dagens fundering: Om man hade en vän som hette Max skulle man kunna säga: "Max, vi ses på Max om max 5 minuter." Jag kan nästan känna att det vore höjden av lycka.

Dagens låt: Perhaps Vampires Is A Bit Strong But... - Arctic Monkeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0