Never got cold wearing nothing in the snow


Inte okej.

Igår var det första advent, men jag låg mest och kollade på Family Guy och drack Fanta (ni borde veta vad det betyder vid det här laget) så det blev inget skrivande här direkt. Jag lyckades iallafall pallra mig upp och tända ett ljus - en mycket viktig grej för mig. Det är nämligen oerhört viktigt att ljusen brinner ner till en viss längd så att de sedan bildar en perfekt lutning. Alltså inte som på bilden här ovanför. Härom natten drömde jag en mardröm om att Fia hade tänt tre ljus i adventsljusstaken fast det inte ens var första advent än. Redan det var ju hemskt, men det var verkligen inte det värsta, hon hade nämligen tänt dem i fel ordning också! Jag blev så arg att jag grät.

Dagens låt: Caring Is Creepy - The Shins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0