You were so young but this cities made you old.

Nu har jag kommit på vad den här bloggen saknar, klädtips! Alla stora bloggtjejer gör det, så varför ska jag vara sämre? Därför - dagens outfit:



Tröja: Dyr och cool pga detta. Är det något jag har lärt mig av att gå hemma och deppa/skriva är att allt känns bättre bara man har en cool/skön tröja.

Byxor: Ja.

Strumpor: Samma som igår.

Hår: Tvättat.

Smink: Det är möjligt att det finns någon veckogammal mascara-rest kvar. Kanske.

Pose: Pose? Jag försöker för i helvete bara få med hela outfiten på bild utan att samtidigt se helt jävla efterbliven ut!

Bakgrund: Min lyxiga walk-in-closet. Som jag delar med två andra.

Dagens låt: Summas Bliss - Wu Lyf

Kommentarer
Postat av: Sussi

HAHAHA, din lilla nörd! Mera av sånt här!

2011-11-29 @ 19:32:57
URL: http://parcepio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0