It feels like we're ready to crack these days, you and I.

Dagen innan tentan, lägesrapport:
 
- KAN EJ få denna låt* ut ur huvudet:
 
 
- Brottas med denna frågeställning: plugga eller plundra gravar?**
 
 
- Äter enorma mängder av den banankaka jag av oklar anledning bakade igår (tycker inte ens om?).
 
 
Mardrömmer om detta:
 
 
- Skrattar åt mina egna (geniala) ordvitsar bland anteckningarna.
 
 
Medie-val.
 
Dagens låt: Black Chandeleir - Biffy Clyro
 
* Detta händer cirka varje gång jag läser namnet Djingis Khan, vilket blir ett flertal gånger när man läser om mongoliska erövringar under medeltiden.
 
** När jag beställde hem Tomb Raider tänkte jag att det skulle bli min belöning när tentan är färdigskriven, och så kommer paketet redan IDAG! Universum är uppenbarligen emot mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0