Take me by the hand and tell me you would take me anywhere.

Jag har drabbats av resfeber. Står snart inte ut en DAG till utan att först få svänga mig runt i en annan del av världen. Mest funderar jag på Amsterdam, London eller Reykjavik, främst för att det känns nära/inte svindyrt/genomförbart. Med obegränsade tillgångar av tid och pengar skulle jag gärna åka till Tokyo eller månen också. Ett mer ekonomiskt och lättillgängligt alternativ (förutom TV-spel) är ju Google earth, eller närmare bestämt 9-eyes, som samlar ihop de bästa bilderna på allt det fantastiska som finns i världen.





 
 
 
JAG VILL BADA MED APOR!
 
Dagens låt: Take Me Anywhere - Tegan And Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0