Picking up dust.

Jag har en del nojjor, eller tvångstankar om man så vill, som på senare tid blivit mycket värre. Den största av dem är att slå ut tänderna, och då menar jag inte att bara slå av en tand (det har jag ju liksom redan upplevt) utan att tappa HELA tänder i typ en pöl med blod eller något. För någon vecka sedan på jobbet var det någon som berättade om ett barn som hade tappat sin tand när hon åt äpple, och jag blev helt yr och illamående och KUNDE inte sluta tänka på det. Så fort det är lite halt eller jag får känslan av att jag kommer ramla tänker jag att jag antingen kommer ramla framåt och slå ut tänderna eller ramla bakåt och spräcka skallen. En ny grej är att jag när jag går över en tågräls tänker jag att jag kommer fastna med skon i springan, ramla och slå ut mina tänder.
 
 
Dagens låt: Picking Up Dust - Dignan Porch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0