It's a question of needs and not rosary beads in the end.

Idag var jag på en Second Hand butik och köpte cirka 30 böcker som jag sedan travade på varandra och gjorde till ett nattygsbord. Jag anser själv att det här är ungefär den bästa möjliga kombinationen av form och funktion, nytta och nöje. I mitt nattygsbord finns nämligen information om allt från flugvikt och hjärtstock, svensk surrealism och Dublins historia, till samlade skrifter av Evert Taube och Karin Boye. Det här kostade mig inte mer än vad ett vanligt nattygsbord skulle ha gjort - tvärtom skulle jag vilja hävda att det var betydligt billigare. Och snyggare.
 
 
Dagens låt: Weights & Measures - Dry the River

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0