Didn't think I'd make it to 22 years old.

Jag har gjort mitt livs mest förmånliga deal: har fått ett gratis TV-spel (som inte finns till PS3) som jag ska få spela på Sofie och Jonathans Xbox eftersom att jag då kommer hålla deras katt Alice sällskap. Som om jag skulle behöva någon slags muta för det?
 
 
Recension av katt som TV-spelssällskap:
 
+ Man kan kommentera händelser utan att känna sig dum.
 
- Man får inte så mycket respons när man gjort en supersnygg svärdkombo.
 
+ Det finns ingen som talar om för en vad man ska göra, typ i samma sekund som man själv kommit på det så att man måste svara "Jag VET!!!" och bli sur.
 
+ Katt.
 
+ Det är mysigt att ha en levande varelse i knät, istället för en icke levande motsvarighet, typ kudde.
 
- Det är ibland svårt att spela när katten vill ligga och mysa på handkontrollen.
 
+ Katt.
 
 
Slutsats: 4 av 5 ringbrynjor.
 
 
Dagens låt: Hold On - Alabama Shakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0