You gotta take me back 'cause I'm still somebody's daughter.



Idag var jag i vår sommarstuga för första gången sedan mamma och pappa gallrade skogen, och jag började på riktigt gråta lite när jag såg hur många träd de fällt. Blev tvungen att gå in i boden och torka tårarna och genomgå lite luktterapi (jag ÄLSKAR verkligen lukten av bensin). Herregud, det här är inte ens överdrivet på något sätt. Först tänkte jag att min kärlek till träd kanske är lite mer passionerad än jag tidigare trott, men sedan insåg jag vilken tid i månaden det är. PMS.

Dagens låt: Goin' To The Party - Alabama Shakes

Förresten, har gjort lite research angående mitt citrusträd, och frukten visade sig inte bara vara ätbar utan besitter även helande krafter. Jag upprepar: HELANDE KRAFTER. Jag ser oändliga möjligheter med detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0