Too much blood.

Min dag i bilder:


Fick för första gången sedan Valborg tid över för att sörja mitt hår en stund. Jag var ju liksom rätt nöjd med insikten att jag aldrig skulle behöva gå till frisören igen, men den här situationen kräver kanske mer än mina högst amatörmässiga hårklippar-skills klarar av.* Eller så bara lever jag med det.

(Note to self: göm undan saxarna på nästa fest.)



Betalade en förmögenhet för en glass som smakar äppelpaj, och först hemma insåg jag mitt fatala misstag - varför köpa en glass som smakar äppelpaj när man istället kan äta äppelpaj med glass?

Dagens låt: Too Much Blood - Howler

* Den dagen jag insåg att jag kunde klippa mitt eget hår, och vilken besparing på hushållspengarna det skulle innebära, beslöt jag att fira med att gå ut och spendera ohämmat på krogen. Kvällen slutade med att jag, efter några glas för mycket (och efter stängning), lekte Hunger Games själv i skogen och tog bussen hem klockan 5 på morgonen. Exakt vilken poäng den här anekdoten skulle fylla är lite oklart, men jag är ledig och lycklig och kände för att bjuda lite på mig själv. Det är bara att ta emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0