Why pamper life's complexity?

Jag har den senaste tiden tänkt på några saker som jag aldrig riktigt fått in i något bra sammanhang här på bloggen, men nu har jag bestämt mig för att skita i det. Därför kommer de nu, HELT UTAN SAMMANHANG.

1. Att ställa sig likgiltig till Björn Ranelid, är inte det liksom det ULTIMATA avståndstagandet från all mänsklig natur? Jag tänker mig att det kan bli ett alternativ till att likt buddhistiska munkar låta bli att äta och äga saker, att sätta sig framför TV:n och titta på Björn Ranelid utan att tycka NÅGONTING.

2. Blir man inte oerhört glad när folk som heter Matilda stavar sitt namn Mathilda? Jag läser det alltid som Mat-Hilda, och blir GLAD.

3. Har sälar armar eller fenor? Jag tycker att de har fenor, min bror hävdar att de har armar, och det är MYCKET viktigt vem som har RÄTT. Vi kan lika gärna reda ut pingvinfrågan när vi ändå är igång. Armar eller vingar?



Dagens låt: This Charming Man - The Smiths

Kommentarer
Postat av: Tessi

Har de inte vingar? De är ju fåglar och jag vet att de inte kan flyga... Men typ.. Värdelösa vingar?

2012-03-08 @ 09:26:52
Postat av: Hanna Ek

Vilken fin design du hade! Kolla gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M, kram.

2012-03-09 @ 03:37:08
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Evelina

Eller hur Tessi, klart som fan att pingviner har vingar (och sälar har fenor). Känns skönt att jag har fler på min sida.

2012-03-09 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0