Now stay up nights.

För tillfället befinner jag mig lite under radarn.* Har för första gången på länge helt uppslukats av en bok, och eftersom jag dessutom har några lediga dagar den här veckan har jag UNNAT mig själv det. 24 timmar har gått, och jag har hittils slukat ungefär 600 sidor. Och sovit desto mindre. (Jag tänker inte avslöja bokseriens namn, eftersom första filmen snart har premiär, och jag har hört rykten om att detta ska bli "nya Twilight". Jag avvaktar tills jag har tagit ställning till om jag bör skämmas eller inte.) 

Men en vettig tanke har jag ändå hunnit tänka. HUR kan det NÅGONSIN ha blivit ute att doppa saker i ost och choklad? HUR?!?


Dagens låt: Country Sad Ballad Man - Blur

*Blev nu osäker på om det uttrycket egentligen lämpar sig i detta sammanhang, betyder det liksom att man är lite borta, eller att man liksom är fullt synlig på radarn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0