A blast in the underworld.

Filmrecension:



Igår kväll föll valet av film på Dumplings. En kinesisk skräckfilm om degknyten. Den handlar om en kvinna som inser att hennes man är otrogen, och vars enda lösning på problemet givetvis är att äta dumplings med männiksofoster i (för att se yngre ut). Hela grejen med fostren avslöjas redan i första scenen, och efter det väntar man bara på att nästa twist, eller det RIKTIGT äckliga ska komma, men det gör det aldrig. Den lyckas till och med att inte ens VARA äcklig, TROTS att de äter foster. Alltså en helt värdelös skräckfilm.

Om jag skulle sätta ett betyg på den så är den definivt inte det äckligaste jag sett, där är fortfarande scenen i En fisk som heter Wanda där han äter levande akvariefiskar helt obesegrad. Den är inte heller lika äcklig som isterband. Den är faktiskt inte ens lika äcklig som Pauly D, utan ungefär som en hundvalp, som med mycket god vilja (på sin höjd) skulle kunna anses vara lite ohygienisk.



Kommentarer
Postat av: Sussi

Blir hon yngre eller åt hon foster i dumplings helt i onödan?



Nu har jag skickat min uppsats till opponenten så den är ju typ färdig och det känns faktiskt MYCKET bättre än det gjorde för några dagar sen då jag fick höra att den inte skulle bli godkänd. Tack för att du ville läsa den och ge lite tips!

2012-01-20 @ 13:05:53
URL: http://parcepio.blogg.se/
Postat av: Eve

Hon får mest bara utslag faktiskt.

2012-01-20 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0