If I think too hard I might lose my mind.

Sedan jag skrev sist har det hunnit med att vara nyårsafton, och då såg jag ut såhär:


Jag var lagom berusad på både rött och vitt vin (sådär så att man har på sig glasögon utan glas och går in två och två på toaletten och tar kort på sig själv), kände mig fin och njöt av tanken på att "C-uppsatsen, den skriver jag klart nästa ÅR!".



Nu är det nästa år och jag sitter på mitt gamla flickrum och håller på riktigt på att gå under. Då är det viktigt med en outfit som passar för tillfället:

Hår: Uppsatt i en "slarvig knut" som jag tror att jag för ungefär tre år sedan läste var trendig.

T-shirt: Min allra tuffaste. Två av mina favorit X-men är med: Wolverine och Nightcrawler. Tyvärr är min absoluta hat-X-men, Cyclops, också med, men han är rätt liten så det behöver man inte tänka så mycket på. Det viktiga är att man känner sig superhjältecool.

Kofta: Exklusiv pga köpt utomlands.

Byxor: Jeansleggings. Läste nyligen att någon som kan betydligt mer om mode än mig ALDRIG skulle ta på sig ett par jeansleggings, men vad fan - det är ju TIGHTS (alttså sköna) men som SER UT som JEANS (alltså snyggare än tights)!

Strumpor: Osynliga.

Dagens låt: Next Girl - The Black Keys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0