She don't use jelly.

På senare tid har det gått upp för mig att det faktiskt finns andra människor än jag som läser min blogg. Mitt läsarantal har gått upp från ca 2 läsare per dag till hela sex stycken. SEX STYCKEN! Det är helt sjukt. Men framgången har ju också sin baksida. Hur ska jag kunna tillfredsställa dessa sex läsare som förmodligen ständigt refreshar denna sida i hopp om att jag skrivit något nytt? Vad ska jag ha på mig när jag blir inbjuden till Blog Awards? Får man ens ha X-men tröjor på sig där?

Ni märker ju. Jag har redan fått hybris. Den stora frågan just nu är naturligtvis: Vad hade Batman gjort? Han hade genast insett att det här med att han precis kollat på partiledardebatterna är ett uppenbart tecken på GALENSKAP, och istället gått och kollat på film. Kanske hade han kastat en och annan Batarang på vägen till TV:n, men jag nöjer mig med att låta min kofta flyga efter mig. Som en mantel.



Nu när jag har en framgångsrik blogg vågar jag inte längre ha googlebilder på Batman (läste någon gång att sånt tydligen är tråkigt), så här är istället vad jag åstadkommit under veckans föreläsningar.

Dagens låt: She Don't Use Jelly - The Flaming Lips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0