Refused are NOT fucking dead.



Herregud. Vem trodde att 2012 största musiknyhet skulle komma redan i januari? Refused återförenas! Ända sedan deras fantastiska skiva The Shape of Punk to Come räddade mig på högstadiet har en av mitt livs största sorger varit att jag aldrig skulle kunna se dem live. Men i sommar SKA jag se dem på Way Out West.

Helst av allt skulle jag såklart se dem på Coachella, där även At The Drive-In återförenas (!). Men man kan väl inte få allt i livet antar jag.

Men som plåster på såren spelar Wu Lyf i Stockholm på min födelsedag. Det ser ut som om 2012 blir ett helt okej musikår ändå.

Dagens låt: Refused Are Fucking Dead - Refused

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0