I made a fumbling play for your heart.



Ännu ett av mina favoritband från högstadiet ska återförenas, nämligen The Shins. I morse bokade jag biljetter till deras Sverigespelning, och sedan dess har jag lyssnat på deras nya singel på repeat. Den största delen av min tankekraft idag har faktiskt gått åt till att försöka uppskatta hur många gånger jag kan lyssna på låten i pauserna mellan allt annat, tråkigt jag behövt göra.

Resten av hjärnkapaciteten har ägnats åt att leta fram den bästa delen av låten, där James Mercer sjunger "You wore a charm on the chain that I stole, especial for you" och går upp på sista ordet, sådär fint som bara han kan. Det är 03.47 in i låten. Så slipper ni också leta.

Dagens låt: Simple Song - The Shins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0