As you can tell I am the parlor.

Minns ni att jag skar mig i handen för någon vecka sedan? Nu har jag upptäckt att jag kommer få ett ärr mitt i handflatan, visserligen så litet att det inte ens går att fånga på bild, men ändå ett ärr. Som KAPAR min livslinje! Det återstår att se vad det här kommer ha för effekt på min framtid...

När vi ändå pratar om ärr tycker jag att vi ska fortsätta med det. Jag tycker nämligen att ärr är ganska coolt. De berättar liksom en historia, och så vidare. Jag har en del, visserligen rätt töntiga, knappt synbara ärr. Många har jag ingen ANING om vart de kommer från, men de jag vet historien bakom är inte direkt något som får mig att framstå som så häftig man kanske kunde önska. Här har jag till exempel lyckats få en hyffsad bild på mitt jack i ögonbrynet:



Officiellt fick jag det i ett slagsmål. Inofficiellt sprang jag in i en dörrkarm. På gymnasiet.

Dagens låt: Little House Of Savages - The Walkmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0