Sunlight to fate accumalates.

För ett tag sen googlade jag mycket på Batman när jag hade tråkigt, nu är jag istället inne på katter. Kollar youtube, lolcats, läser om katter och tittar till och med på annonser på blocket. Det finns en rad anledningar till att jag gillar katter, här är några av dem:

- Jamandet är deras sätt att prata människospråk. De har alltså utvecklat det endast för att kunna KOMMUNICERA MED MÄNNISKOR!

- De kan hoppa TVÅ METER upp i luften.

- De sover i snitt 16 timmar per dygn.

- Man kan sätta på dem roliga hattar och det blir nästan lika roligt som det här.



- Det finns mig veteligen inte ett enda program om katter som måste tränas upp av experter för att de äter sitt eget bajs, biter brevbärare, attackerar andra katter när de är ute och går, eller något annat jobbigt.

- De har begåvats med den ovanliga, men mycket uppskattade kombinationen av att vara både söta OCH roliga. Jag kan alltså sitta i timmar och skratta åt katter. Låt mig demonstrera:





Dagens låt: Song To When I'm Lonely - John Frusciante

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0