All my dreams are falling down.

--- Spoileralert! ---

En gång på 90-talet såg jag slutet av filmen Bodyguard. Tittade en stund, ungefär tills Kevin Costner blir skjuten, sedan tänkte jag ungefär: "Oj, det där var ju trist. Och också värdelöst att bara se slutet på en film, jag fattar ju ingenting!" och bytte kanal. Därför har jag alltid trott att Bodyguard är en supersorglig film, där han DÖR för att rädda fina Whitney.

Igår bestämde jag mig för att titta på hela filmen, eftersom att Whitney Houston gått och tagit på sig träfracken. OCH HELA MIN VÄRLDSBILD RASERADES! Han dör ju inte! Istället överlever han, och så blir det ett superskonstigt slut där man inte riktigt fattar om de gör slut eller inte. Hur som helst, Kevin Costner är ju alltid snygg och tuff, så filmen var ju helt okej trots detta.



Dagens låt: Save Me - Remy Zero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0